EttVanligtLiv

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av EVL - 22 oktober 2011 20:21

Status just nu. Nervös. Öm. Uppblåst. Nervös. Rastlös. Tankspridd. Öm och nervös.


Jag är totalt och fullständigt uppe i varv just nu. Nervositeten för hur det gått för våra små embryon kryper sig närmare och det blir inte bättre av att väskorna åter står packade i hallen. Imorgon åker vi mot Falun igen. Inte många vet om det. Många hoppas. Inte minst vi. Undrar om det kommer att kännas annorlunda än när vi åkte ner för äggplocket. Undrar om jag kommer att kunna sova. Det pirriga och förväntansfulla behåller vi gärna men hjärtklappningen och känslan av total maktlöshet är så jobbig för oss båda. Jag är även väldigt medveten om att det bara kommer att bli värre när jag väl ruvar.


När jag ruvar. Helt otroligt att det är så nära.

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards