EttVanligtLiv

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av EVL - 16 oktober 2011 22:12

Shit, redan imorgon är det dags för VUL igen och redan nu är jag nervös å det grövsta. Här hemma har jag nog pratat hål i stackars E´s huvud. Det har kännts bra att jag har så ont i magen eftersom det är ett tecken på att det händer något. Samtidigt har jag nojjat över att det känns precis som ägglossningsvärk. Tänk om äggen släpper spontant as we speak?! Ena sekunden är magen uppblåst som en ballong och det gör ont att sitta vanligt eftersom äggstockarna "tar i". Ena sekunden känns det inte alls så mycket. Då nojjar jag över det.


Skillnaden från en vanlig ägglossningskänsla är att äggstockarna och livmodern är otroligt ömma, hela tiden. Det är jobbigt att gå på toaletten och äl-flytningarna är inte av denna värld. Ibland gör det ont bara av att röra sig. Brösten är lite ömma och bröstvårtorna är mycket känsligare. Som de brukar vara EFTER en ägglossning.


Klockan 8,30 sitter vi hos TF. Då måste det finnas många ägg på g. Det bara måste det! Nu vill jag ha en tid för äggplock och vara på väg.

 




Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards