EttVanligtLiv

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av EVL - 24 oktober 2011 21:16

Vi hade min syster och hennes familj på besök ikväll. Självklart råkar min lilla systerson få en en rejäl spark rakt i magen på mig... tror ni det kan påverka något?!

Av EVL - 24 oktober 2011 20:45

Jag fick i uppdrag av AnnaCecilia att fullfölja 5 meningar om mig själv. So here it goes...


1. När ingen ser eller hör mig.... både sjunger och dansar jag runt i alla rum hemma.


2. Jag går aldrig hemifrån utan... min mobil och något reservplagg i väskan. Oftast en tröja, ibland ett par byxor.  (Jag vet det är skumt).


3. Min blogg heter som den gör för att.... Jag var så frustrerad över att vi inte lyckades bli med barn och vägrade se mig själv som någon som står utanför, som har problem. Jag ville visa att jag lever ett vanligt liv, trots att det var skitjobbigt och tungt.


4. Om jag vågade skulle jag… Hoppa fallskärm och göra något crazy med håret.


5. Om 10 år kommer jag att.... Bo i mitt och E´s hus med tre underbara barn och vara lyckliga.



Nu ber jag följande göra samma lista!

Candra

Fia

InteutanF

Av EVL - 24 oktober 2011 17:50

Nu är vi tillbaka i huset efter en lång dag. Vi är jättetrötta och tänker bara sova i soffan resten av kvällen men här kommer en uppdatering. Ett längre inlägg kommer imorgon.


Tydligen befruktades 11 ägg men det sista befruktades av två spermier så den kasserades. Av 10 embryon fick vi ut 5 blastocyster, alla perfekta 10-poängare :) En utvald blastis ligger just nu i min mage. 4 st ligger i frysen.

Vi är jätteglada över dessa fem. Att ruva känns overkligt. Hoppas det går bra.

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards