EttVanligtLiv

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av EVL - 29 oktober 2011 21:03

Det är helt fantastiskt att inte mindre än tre st tjejer från vår senaste bloggträff nu har plussat under samma månad! Vad är oddsen för det liksom? Det var faktiskt en sak som kom på tal under middagen. Då pratade vi om att det antagligen bara skulle vara kanske en av oss som lyckades denna gången.


Jag förstår ju att oddsen för att vi också ska plussa nu i November är väldigt liten, men det är faktiskt ok. Av alla på träffen är jag den som minst förtjänar att plussa nu och skulle jag få välja skulle jag absolut inte ändra på nånting. Istället tar jag till mig att det kommer att fungera nångång för oss. Det bara måste göra det. Det ska göra det. Bara vi inte ger upp.


Tills det plötsligt är vår tur ska jag vara lycklig och glad över att tre så underbara kvinnor äntligen är med barn. De kommer allihopa att bli fantastiska föräldrar!


 

Av EVL - 29 oktober 2011 12:11

Stort GRATTIS till solens strålar som nyss plussat! Både jag och E är så glada för er skull. Detta är ni värda efter er långa kamp <3


 

Av EVL - 29 oktober 2011 10:38

-
Brösten ömmar mycket mindre :(

Inte mycket hopp alls

Fortfarande nere

Jobbig mensvärk och yr mitt på dagen. Kan tydligen inte längre ha byxor som sitter åt.


+
Helg med älskling


Delmål IVF

Start [x]

Godkännt VUL [x]

Äggplock [x]

Befruktade ägg [x]

ET [x]

RD1 [x]

RD2 [x]

RD3 [x]

RD4 [x]
RD5 [X]
RD6 []

RD7 []
RD8 []
RD9 []
RD10 []
RD11 []
RD12 []

Testdag []

Positivt graviditetstest []

Tidigt VUL där allt ser bra ut []

Inskrivning hos BM []

UL där allt ser bra ut []

 

Presentation

Maila EVL

ettvanligtliv@hotmail.se

Vissa känsliga inlägg är lösenordsskyddade. Vill du läsa - skicka ett mejl till mig och berätta vem du är. Tack!

Villhabarn.se

Min blogg finns numera också länkad från villhabarn.se

 

 

Det är en jättebra sida där information, articklar, forum och bloggar om barnlöshet samlats på en och samma ställe. Läs mer på www.villhabarn.se

 

 

Fråga mig

28 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS Feed

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards